Kalite Politikası
Eğitim ve öğretim, araştırma ve geliştirme, toplumsal katkı ve yönetim alanında sistemli olarak sürekli iyileşme sağlamak.
İç Kontrol ve Kalite Komisyonu
Birim İç Kontrol ve Kalite Komisyonu Üyeleri
1 Dr. Öğr. Üyesi Ertuğrul HATİPOĞLU Başkan
2 Dr. Öğr. Üyesi Aydanur AYDIN Hemşirelik Bölümü Sorumlusu
3 Dr. Öğr. Üyesi İmdat AYGÜL Beslenme ve Diyetetik Bölümü Sorumlusu
4 Dr. Öğr. Üyesi Özcan KOÇ Sağlık Yönetimi Bölümü Sorumlusu
5 Dr. Öğr. Üyesi Eyyüp YİLDİZ Acil Yardım ve Afet Yönetimi Bölümü Sorumlusu
6 Dr. Öğr. Üyesi Alev AKBAL Sosyal Hizmet Bölümü Sorumlusu
7 Dr. Öğr. Üyesi Nuri GÜLEŞCİ İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Sorumlusu
8 Arş. Gör. Esra AKTAŞ Üye
9 Şef Abubekir HERAY Üye
10 Öğrenci Temsilcisi Fatma BAYHAN Üye
Misyon, Vizyon, Amaç ve Hedefler
Misyonumuz: "Toplumun sağlığını korumak ve geliştirmek için, güncel bilimsel veriler ışığında araştırıcı, sorgulayıcı, çözümleyici düşünce yapısına ve liderlik vasıflarına sahip, milli ve manevi değerlerine bağlı, pozitif enerji yayan sağlık çalışanları yetiştirmektir."
Vizyonuuz: "Kaynakları ve imkanları en üst düzeyde kullanarak hayalleri gerçeğe dönüştüren, yetiştirdiği örnek insanlar ve bilime yaptığı katkılarla lider olan bir Sağlık Bilimleri Fakültesi olmak."
Kalite Göstergeleri
Dış Paydaş Danışma Kurulu
Mezun Danışma Kurulu
Fakülte Kalite Formları
Fakülte Öneri Formu |
Ders Programı Şablonu |
Sınav Programı Şablonu |
Anket Çalışmaları
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Anket Çalışmaları Süreçleri
Her eğitim ve öğretim yılında en az 1 defa personel ve öğrencilere yönelik olarak memnuniyet ve beklenti anketleri yapılır. Yapılan anketler ilgili kurullarda görüşülerek yönetimsel iyileştirme çalışmaları yapılır.
Personel memnuniyeti ve beklenti anketi çalışması süreci
1. Aşama: Dekanlık kalite komisyonundan anket çalışmasını başlatmasını talep eder.
2. Aşama: Veriler toplanır ve analiz edilir.
3. Aşama: Sonuçlar akademik kurullarda açıklanır ve değerlendirilir.
4. Aşama: Yönetimsel iyileştirmeler için kararlar alınır.
2021 Personel Anket Çalışmaları Sonuçları için tıklayınız.
Öğrenci memnuniyeti ve beklenti anketi çalışması süreci
1. Aşama: Dekanlık kalite komisyonundan anket çalışması başlatmasını talep eder.
2. Aşama: Veriler toplanır ve analiz edilir.
3. Aşama: Sonuçlar akademik kurullarda açıklanır ve değerlendirilir.
4. Aşama. Yönetimsel iyileştirmeler için kararlar alınır.
2021 Öğrenci Anket Çalışmaları Sonuçları için tıklayınız. 2021 Öğrenci anketinin sonuçlarının değerlendirildiği fakülte kurulu toplantısı için linki tıklayınız.
2022 yılı öğrenci anketi sorularına ulaşmak için linki tıklayınız. 2022 öğrenci anketi duyurusu
2022 yılı personel anket çalışmaları üst yazısı |